Na rynku dostępnych jest mnóstwo materiałów, na które agencje reklamowe bez problemu mogą nanieść logo Twojej firmy. Koszulki, polary, bluzki, krawaty, skarpetki, zegarki, parasolki, kalendarze (ścienne i książkowe), pióra, długopisy, bidony, kamizelki odblaskowe, piłki, przedmioty drobnej elektroniki (np. powerbank) i przedmioty spożywcze (cukierki, ciasteczka i czekoladki) – to tylko niektóre z nich.
Wybór oczywiście należy do Ciebie. To Ty decydujesz, czy logo Twojej firmy ozdobi drogie pióra, czy może jakieś tańsze długopisy. Dla klientów tzw. VIP, pewnie wybierzesz ten droższy wariant, dla codziennych celów marketingowych – ten tańszy. Być może będziesz chciał, żeby gadżety Twojej firmy nie były takie zwykle i sztampowe. Chcesz się kojarzyć przecież jako firma innowacyjna, z niepowtarzalną ofertą i takie też chcesz mieć materiały promocyjne. Dla Ciebie właśnie, producenci tworzą coraz to nowsze produkty, na których może się znaleźć Twoje logo. Przykładem właśnie takich, oryginalnych gadżetów są napoje reklamowe.
Woda lub energetyki, mogą być produkowane z nalepką, z nazwą Twojej firmy. To fajny pomysł na letnie gadżety, które mogą być rozdawane podczas różnego rodzaju imprez sportowych (maratony, zawody lekkoatletyczne itp.), pikników rodzinnych, koncertów i festiwali. Dodatkowo, nawet jeśli branża, w której działasz, nijak się ma do sportu czy kultury, to dzięki napojom łatwo „przemycisz swoją mini-reklamę”.
Napoje promocyjne bowiem właśnie temu służą – umożliwiają rozreklamowanie swojego produktu pośród szerszego grona ludzi. Dzięki temu, docierasz z reklamą do osób, do których za sprawą zwykłych materiałów promocyjnych byś nie dotarł. Mało kto czyta bowiem wręczane mu ulotki. Na naklejkę z wodą, którą mu się zaoferuje do wypicia, spojrzy każdy. Zatem, chyba warto rozważyć nowy pomysł na firmowy gadżet?
Zobacz też: Napoje promocyjne | Oh Drink