Napoje z logo to zdecydowanie propozycja dla wszystkich osób, które chciałby zamówić taki gadżet reklamowy. Bo jeśli ktoś nie wie, to właśnie napoje z logo to jedna z form współczesnej reklamy. Nawiasem mówiąc, warto zgłębić tę kwestę, bo ta przecież weszła już na stałe do naszego życia i nic nie wskazuje na to, abyśmy mogli się bez niej obejść.
Mamy ją dosłownie na każdym kroku, bo wszyscy reklamują dosłownie już wszystko. W takich czasach żyjemy i trzeba to zaakceptować i jeszcze dodatkowo też nauczyć się promować.
Warto zatem przyjrzeć się bliżej istocie reklamy, żeby przynajmniej poznać zasady, wg których konstruowany jest każdy komunikat reklamowy. Otóż, każda reklama zbudowana musi być wg schematu AIDA. Co to takiego? To skrót od pierwszych liter angielskich słów: attention (uwaga), interest (zainteresowanie), desire (pragnienie) oraz action ( działąnie). A skąd te słowa? Po pierwsze, każdy przekaz reklamowy musi zwrócić uwagę potencjalnego klienta. Po drugie, musi go zainteresować. Po trzecie, wzbudzić w nim pragnienie posiadania danej rzeczy i po czwarte, spowodować, żeby klient nabył dany towar czy zamówił polecaną usługę. Jakie to proste.
Warto jeszcze wiedzieć, jak dzieli się reklamy. Mamy więc reklamy prasowe, telewizyjne, internetowe, radiowe, reklamy zewnętrzne w postaci banerów czy billboardów oraz tzw. gadżety reklamowe, których przykładem mogą być napoje z logo. Trzeba przyznać, że owe gadżety reklamowe cieszą się sporym zainteresowaniem i to zarówno wśród osób je zamawiających, jak i wśród wszystkich, którzy je otrzymują. Okazuje się, że takie gadżety to dobry sposób na promocję. Napoje z logo smakują tak samo dobrze jak i bez logo. Bez różnicy.
Ale żeby stworzyć dobrą , czyli skuteczną reklamę, potrzebni są profesjonaliści, którzy wiedzą, jak to się robi, bo na co dzień realizują mnóstwo różnego rodzaju reklam. A tylko profesjonalnie zrealizowana reklama ma sens.
Zobacz też: Napoje reklamowe, promocyjne | Oh-Drink